est75

Szubjektív világképek az objektíven át. Szöveggel. Földön innen és túl.

Utolsó kommentek

  • self control: Hello! Nekem az a furcsa, hogy ha az első lépések ilyen rövid időn belül megtörténtek, akkor vajon... (2011.11.07. 15:26) Mert realista vagyok?
  • Repkeny: Én meg azt gondolom, hogy nem kell mindent nagyon gyorsan csinálni. 40 év kb egy generáció, nem ba... (2011.11.07. 12:23) Mert realista vagyok?
  • Utolsó 20

Indafotó képek

Címkék

31mm (1) 35mm (1) 383 (1) aar (1) acél (1) alkony (1) alma (1) amcsi (1) antharaea (1) armstrong (1) árnyékok (1) bezerédj (1) bicikli (1) boszorkány (1) chevelle (1) chevrolet (1) civilizáció (1) cuda (1) curiosity (1) damaszkusz (1) deep down (1) digitalizálás (1) dimenzió (1) dream (1) esa (1) este (1) északi (1) exobolygó (1) fater (1) fény (1) fények (2) fénykép (1) future (1) galamb (1) general (4) google (1) gorsky (1) hale (1) hatalmasságok (1) hitelesített (1) hold (7) idő (1) időhúzás (1) információ (1) íróasztal (1) isten (2) izomautó (1) játék (1) jön (1) jupiter (1) kamera (1) káosz (1) kapu (1) két (1) kettek (1) kifli (1) kockázat (1) kopott (1) kráter (1) lee (4) lepke (1) lro (1) madár (1) márai (2) mars (4) meló (1) mordor (1) motor (1) mro (1) muffin (1) mz (1) naprendszer (1) nasa (1) néger (1) neil (1) nyersanyag (1) opinel (1) plymouth (1) présház (1) reggeli (1) rohadás (1) rom (2) sablon (1) sajt (1) sakk (1) sirály (1) sólyom (1) star wars (2) szalámi (1) szín (1) szkeptikus (1) szopás (1) telihold (1) térkép (1) travel (1) trilobita (1) űrhajó (1) v8 (1) vagányság (1) vas (2) verda (1) vezeték (1) világ (1) villám (1) virág (1) virágok (1) w.h.auden (1) yamamai (1) zöld (1) zoom (1) zsálya (1) zschopau (1) zseni (1) Címkefelhő

Mert realista vagyok?

self control 2011.11.06. 18:39

Miközben a mai képet nézegetem, arra gondolok, hogy vajon mi a francot csinált az emberiség (mármint az a része, akinek ez hivatása lett) az elmúlt 40 évben?

Ha elhisszük, hogy az első műhold fellövésétől csupán 12 év telt el és ember lépett a Holdra, akkor joggal tehetjük fel a kérdést, hogy mi történt azóta? Felépítettünk egy űrállomást, robotokat küldtünk a Marsra és felfedeztünk néhány exobolygót? Ennyi? Csak én érzem úgy, hogy itt valami nem stimmel? Miért vagyok szkeptikus?   

 

Címkék: mars szkeptikus hold exobolygó

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://est75.blog.hu/api/trackback/id/tr973359015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Repkeny 2011.11.07. 12:23:11

Én meg azt gondolom, hogy nem kell mindent nagyon gyorsan csinálni. 40 év kb egy generáció, nem baj az hogy eltelt ennyi, csak ami ezután következik esetleg "nagy dobás" (Marsra szállás, Hold betelepítés stb) az jól menjen.
Szinte minden egyre gyorsabban és gyorsabban történik meg, ez inkább jó legyen, mint gyors :)

self control 2011.11.07. 15:26:18

Hello! Nekem az a furcsa, hogy ha az első lépések ilyen rövid időn belül megtörténtek, akkor vajon a következő fázis miért várat magára ennyit? Komolyan azt gondolom, hogy sokkal előrébb járunk, mint amit a NASA publikál. Szerintem sok mindent nem kötnek az orrunkra. Sok a titok. Persze lehet, hogy tévedek és azért nem történt "semmi" mert tervezgetnek. Alaposan, hogy jó legyen :)
süti beállítások módosítása