est75

Szubjektív világképek az objektíven át. Szöveggel. Földön innen és túl.

Utolsó kommentek

  • self control: Hello! Nekem az a furcsa, hogy ha az első lépések ilyen rövid időn belül megtörténtek, akkor vajon... (2011.11.07. 15:26) Mert realista vagyok?
  • Repkeny: Én meg azt gondolom, hogy nem kell mindent nagyon gyorsan csinálni. 40 év kb egy generáció, nem ba... (2011.11.07. 12:23) Mert realista vagyok?
  • Utolsó 20

Indafotó képek

Címkék

31mm (1) 35mm (1) 383 (1) aar (1) acél (1) alkony (1) alma (1) amcsi (1) antharaea (1) armstrong (1) árnyékok (1) bezerédj (1) bicikli (1) boszorkány (1) chevelle (1) chevrolet (1) civilizáció (1) cuda (1) curiosity (1) damaszkusz (1) deep down (1) digitalizálás (1) dimenzió (1) dream (1) esa (1) este (1) északi (1) exobolygó (1) fater (1) fény (1) fények (2) fénykép (1) future (1) galamb (1) general (4) google (1) gorsky (1) hale (1) hatalmasságok (1) hitelesített (1) hold (7) idő (1) időhúzás (1) információ (1) íróasztal (1) isten (2) izomautó (1) játék (1) jön (1) jupiter (1) kamera (1) káosz (1) kapu (1) két (1) kettek (1) kifli (1) kockázat (1) kopott (1) kráter (1) lee (4) lepke (1) lro (1) madár (1) márai (2) mars (4) meló (1) mordor (1) motor (1) mro (1) muffin (1) mz (1) naprendszer (1) nasa (1) néger (1) neil (1) nyersanyag (1) opinel (1) plymouth (1) présház (1) reggeli (1) rohadás (1) rom (2) sablon (1) sajt (1) sakk (1) sirály (1) sólyom (1) star wars (2) szalámi (1) szín (1) szkeptikus (1) szopás (1) telihold (1) térkép (1) travel (1) trilobita (1) űrhajó (1) v8 (1) vagányság (1) vas (2) verda (1) vezeték (1) világ (1) villám (1) virág (1) virágok (1) w.h.auden (1) yamamai (1) zöld (1) zoom (1) zsálya (1) zschopau (1) zseni (1) Címkefelhő

Buktam

self control 2011.11.27. 17:35

Miközben a sarki oszlop felett vicsorgó kőoroszlán tekintetét fürkésztem, az átellenben álló épület tetején gubbasztó galambok hirtelen megriadtak. Leereszettem a fényképezőgépet és csak bambultam a féktelen, szürke csapkodás felhőjét. Csak néztem, de nem láttam. A sólymot csak akkor vettem észre, amikor a karmai közt verdeső galambbal beesett az árkádok alá. Ám mire újra beélesítettem a gépemet a ragadozómadár már felszállt. Csak a vijjogását hallottam, ahogy a csőrében az áldozat egy darabkájával eltűnt a kődfátyolból előbukkanó sápadt napfényben.

Azonnal tudtam, hogy ezzel elbuktam az Év természetfotósa díjat.

 

 

 

 

   

Címkék: sólyom galamb

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://est75.blog.hu/api/trackback/id/tr313415773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása